HomeStichting BindingSamenwerking & partners

Samenwerking & partners

Binding werkt zoveel mogelijk samen met vrijwilligers, maatschappelijke organisaties, het lokale netwerk van hulpverlening & voorzieningen, ondernemers en onderwijs.

Deze samenwerking maken wij waar mogelijk ook fysiek wat wil zeggen dat een aantal partners bij ons op locatie zitten. Professionals, cliënten en vrijwilligers geven aan dat dit werkt. Laagdrempelig en toegankelijk zijn hierbij sleutel woorden. Als een inwoner van de gemeente Wijk bij Duurstede een vraag heeft, kan hij/zij deze bij het loket van Stichting Binding stellen en wordt hij/zij verder geholpen en eventueel verwezen naar een van onze samenwerkingspartners.

Op deze manier hebben we een slagvaardig netwerk van betrokken professionals en vrijwilligers gebouwd dat zorg en welzijn dichtbij de inwoners van de gemeente Wijk bij Duurstede organiseert.

Vluchtelingenwerkgroep Wijk bij Duurstede