HomeOntmoeten & meedoenVrijwilligersVrijwilliger worden

Vrijwilliger worden

Het Steunpunt Vrijwilligerswerk brengt vrijwilligers en organisaties samen.

Wij zoeken vrijwilligers in alle soorten en maten. Taalmaatjes voor het taalhuis, klussers voor wijk helpt, vrijwilligers die bezoekjes willen brengen, ondersteuners voor mantelzorgers organisatie organisatoren voor het organiseren van activiteiten, mensen met groene vingers, chauffeurs, bestuurders etc.

Steunpunt vrijwilligers

Het Steunpunt Vrijwilligers is de spil in het netwerk van vrijwilligerswerk in de gemeente Wijk bij Duurstede.

Het vergroten van het aantal vrijwilligers is voor veel organisaties van groot belang om hun goede werk te kunnen blijven doen. De inwoners van de gemeente Wijk bij Duurstede hebben een grote diversiteit aan kennis, kunde en inzet die beschikbaar is voor vrijwilligerswerk. Het Steunpunt Vrijwilligers brengt vraag en aanbod bij elkaar. Daarnaast adviseert het Steunpunt Vrijwilligers het netwerk van vrijwilligersorganisaties in allerlei zaken.

Wij helpen u zoeken

Om het zoeken van een goede vacature makkelijk te maken heeft het Steunpunt Vrijwilligers een vacaturebank

Hier is een lijst te vinden met vacatures die bij het Steunpunt Vrijwilligers zijn aangeboden. Mocht u hier iets leuks tussen vinden, mail of bel het Steunpunt Vrijwilligers!
Organisaties die een vacature willen aanmelden, kunnen dat gratis doen. Neem hiervoor ook contact op met het Steunpunt Vrijwilligers.

Bemiddeling op maat

De vacatures op de vacaturebank vormen slechts een greep uit de vele mogelijkheden van vrijwilligerswerk in de gemeente Wijk bij Duurstede. Bent u op zoek naar iets anders, dan kunt u een afspraak maken.

Wij zijn altijd op zoek naar enthousiaste nieuwe vrijwilligers. Jong en oud.
Telefoonnummer: 0343-473070, of mail naar vrijwilliger@stichting-binding.nl

Verbonden buurt

Op 1 september 2019 is onder leiding van Gerda van Berkel het project Verbonden Buurt van start gegaan. Middels dit project willen we in de buurten van Langbroek, Cothen en Wijk aan de slag gaan om kwetsbare inwoners te ondersteunen. Bent u ook bereid, om klaar te staan voor mensen uit uw buurt? Meldt u zich dan zeker aan!

Klik hier voor meer informatie over het project ‘Verbonden Buurt’.