Wijk Fit

Onder de naam Wijk Fit is er bij Stichting Binding wekelijks een trainingsgroep voor volwassenen met een zogenaamde Niet Aangeboren Hersenafwijking. Onder leiding van hersteltrainer Pieter Barte kunnen mensen die bijvoorbeeld een beroerte of hersenschade na een ongeluk hebben, op hun eigen niveau sporten. Aspecten zoals kracht, coördinatie, balans, etc. komen aan bod. In de trainingen zit veel variatie en ze worden begeleid door een aantal begeleiders.

De lessen worden elke dinsdag gegeven, van 14.30 – 15.30 uur, op locatie Sportcomplex Marienhoeve. Voor meer informatie kunt u mailen naar pbarte@hotmail.nl. Aanmelden doet u bij Stichting Binding, telefoonnummer 0343-473070, of emailen naar info@stichting-binding.nl