WIJK HELPT mogelijk ook voor u

Wijk Helpt is een netwerk opgericht om inwoners van onze gemeente te helpen bij zogenaamde individuele hulpvragen: klusjes in en rond het huis. We helpen met van alles. Soms heeft een inwoner behoefte aan iemand die af en toe een kopje koffie/thee komt drinken, aan iemand die boodschappen doet, aan hulp bij (financiële) administratie, vervoer, hulp bij het doen van de tuin, vragen over de computer, etc.. Wijk Helpt kan voor uw vraag een vrijwilliger zoeken. Achter Wijk Helpt gaat een netwerk van vrijwilligersorganisaties schuil. Zij bedachten, dat we door te gaan samenwerken meer mensen sneller kunnen helpen. Het werkt heel simpel: u stelt uw vraag aan de centrale en die gaat zoeken naar een vrijwilliger. De centrale is bereikbaar via telefoonnummer 0343-572000 (op maandag en donderdagmorgen), via de email op info@wijkhelpt.nl én via de website www.wijkhelpt.nl.

Tarieven vervoer:
Vaste tarieven (vertrek vanuit Wijk bij Duurstede), retour.

Antonius Nieuwegein -- € 23,00
Antonius Leidsche Rijn -- € 23,00
Diakonessen Utrecht -- € 21,00
Diakonessen Zeist -- € 17,00
Diakonessen poli Doorn -- € 7,00
UMC AZU Utrecht -- € 21,00
* De tarieven zijn exclusief parkeerkaarten

Als de reistijden uitlopen, dan moeten de tarieven aangepast worden.

Zelf Helpen?

Wijk Helpt is ook het netwerk voor mensen die af en toe best een mede inwoner willen helpen. U hoeft geen vrijwilliger bij een organisatie te worden en mag altijd zelf weten, of en wanneer u aan de slag gaat. Mensen die zo best een bijdrage willen leveren, kunnen zich opgeven via de website wijkhelpt.nl! Iedere hulp is welkom!

Ter promotie van het netwerk maakten we ook drie filmpjes. Ze geven op leuke wijze weer waar Wijk Helpt voor staat:

vervoersvraagje
Kapotte bel