Kunstbus

Met de Kunstbus kunt u op een gezellige en gemakkelijke manier naar het theater of het museum in de regio Utrecht. Een comfortabele manier om in de regio een concert, opera, operette, ballet of toneel bij te wonen. De deelnemers worden op een centrale plaats opgehaald en na afloop van de voorstelling weer afgezet. Inschrijven is alleen mogelijk als door de diverse theaters de programma’s bekend zijn. Meestal is dit in de periode tussen medio mei en medio juli. In deze periode zijn de speciale programmaboekjes op diverse punten in Wijk bij Duurstede beschikbaar. Op het inschrijfformulier achter in het boekje kunt u uw keuzes maken.

De boekjes kunt u gratis halen bij Stichting Binding, en u kunt ook de contactpersoon van uw woonplaats bellen.

In samenwerking met de Senioren Activiteiten Bunnik en Stichting Binding Wijk bij Duurstede en Cothen wordt er jaarlijks een programma samengesteld voor de Kunstbus naar de Stadsschouwburg Utrecht, Theater de Kom in Nieuwegein en Tivoli Vredenburg in Utrecht. De theaters reserveren een beperkt aantal plaatsen uit de voorverkoop en willen zo snel mogelijk de bestellingen weten. Daarom is het belangrijk het bestelformulier (bijlage bij het programma) snel ondertekend in te leveren bij een van de contactpersonen. Het busvervoer wordt verzorgd door Kassing Tours uit Bunnik.

De contactpersonen zijn:

Odijk
Henny Elissen, Barbeellaan 49, 3984MD tel: 2302220

Werkhoven
Annie de Gier, Ds van de Pollaan 8, 3985RM tel: 0343-551901

Cothen
Gepke Verbeek Sixma, Zandpad 13, 3945BA tel: 0343-561959

Wijk bij Duurstede
Bert Loeffen, Hoogstraat 72, 3962ES tel: 0343-597650

Bunnik
Hans van Mil, Kerseboomgaard 17, 3981LD tel: 6562486

Eindverantwoording ligt in handen van Hans van Mil.

Email adres: hadibunnik@gmail.com