Bingo

Volgens velen moet de Bingo een beetje spannend zijn maar vooral gezellig. En het is altijd leuk om met een prijsje naar huis te gaan. In een aantal gevallen kan de winnaar zelf een prijs kiezen maar veelal is de gewonnen prijs een verrassing. Er worden geen moeilijke varianten gespeeld, gewoon eenvoudige lijnen om ontspannen te kunnen spelen.

Wijk bij Duurstede:

Iedere 3e woensdag van de maand van 14.00 – 16.30 uur. Kosten € 2.50 per kaart. Contactpersonen: de heer J. Oostveen, telefoon 573568

In de wintermaanden (januari, februari en maart) is er ook bingo op de 2e woensdag van de maand.

Langbroek:

In de wintermaanden maandelijks de gezellige start van de gezamenlijk maaltijden.

Cothen:

Vier keer in het jaar op de donderdagmiddag organiseert Stichting Binding de bingo in ‘t Dorpshuys in Cothen. Deze start om 15.00 uur. De kosten per plankje voor 4 rondes zijn € 4,00.
Data bingo voor het seizoen 2019: 21 februari, 25 april, 26 september en 14 november.

Extra lotenverkoop

Tijdens de laatste bingo van het jaar, kunt u tegen een kleine vergoeding loten kopen, waarvan de opbrengst voor een goed doel is. Iedereen kan bij ons het hele jaar terecht met alle goedbedoelde cadeaus, waarvoor men zelf niet direct een bestemming heeft. Andere mensen kunnen hier wel blij mee zijn. Deze mooie cadeaus worden als prijs ingezet. Een voorwaarde is wel dat deze spullen nieuw zijn, en niet gebruikt. Over ideeen voor goede doelen en het inleveren van de cadeaus kunt u contact opnemen met Jeanne Lenssink (telefoon: 0343-561437).