Wandelen

De wandelplaatsen zijn veelal de prachtige bossen van de Utrechtse Heuvelrug. De begeleiding is een vrijwilliger die goed bekend is in deze bossen. Voor vervoer van en naar de wandelplaatsen wordt gebruik gemaakt van eigen auto’s (carpoolen). Kosten: Er wordt een bijdrage voor de benzine gevraagd.

Tijdens de wandelingen is het gezellig vertoeven. Het fijne van deze wandelgroep is dat je vrijblijvend kunt komen. Enkele wandelaars maken mooie natuurfoto’s en deze prachtige foto’s worden uitgewisseld.  Zo was er in de paddenstoelentijd een wandelaar bij, die veel wist over paddenstoelen. Erg leerzaam voor iedereen. Wilt u meelopen, dan kunt u zich gewoon melden op de donderdagen om 13.15 uur, naast de Kringloop winkel Nogges (Parkeerplaats Steenstraat, Wijk bij Duurstede). Bij vragen, belt u dan even de coördinator van te voren.

Wijk bij Duurstede

In overleg met de coordinatoren wandelen, en rekening houdend met de belangstelling van de groep, kan er het gehele jaar gewandeld worden (met uitzondering van de zomermaanden).

Uw contactpersoon is de heer T. Vastenhouw tel. 0343-573427