HomeHulp & OndersteuningEnergiehulp

Energiehulp

Heb je een brief van de gemeente ontvangen over Energiehulp? Vul dan onderstaand formulier in.

Energiehulp: zo werkt het
Snel geld besparen op je energierekening, je wooncomfort verhogen en je woning energiezuiniger maken. Energiehulp maakt dit mogelijk in een paar eenvoudige stappen.

Stap 1: Aanmelden
Je meldt je aan voor Energiehulp via onderstaand formulier of telefonisch.

Stap 2: Afspraak met energiecoach
Een energiecoach van Energiehulp neemt contact op om een afspraak te maken. De energiecoach kijkt samen met jou wat er in jouw huis nodig is.

Stap 3: Afspraak met energieklusser
Een energieklusser van Energiehulp komt bij je thuis om energiebesparende klussen te doen. De energieklusser installeert eenvoudige energiebesparende producten. Bijvoorbeeld ledlampen, tochtstrips en radiatorfolie. Zodat je snel op je energiekosten bespaart.

Vragen of hulp nodig bij het aanmelden?
Kom naar “Grip op de Knip” bij Stichting Binding of neem contact op met Claudia Klein, Coördinator project Energiehulp bij Stichting Binding.
Zij is te bereiken via telefoonnummer 0343-473070 of via Energiehulp@stichting-Binding.nl

Zie ook:

Veelgestelde vragen over energiehulp