Grip op de Knip

Uw leven kan er ineens anders uitzien door ziekte, ontslag of andere problemen. U heeft schulden gekregen. U kunt met moeite rondkomen. Of u krijgt post die u niet goed begrijpt. Daar wilt u iets aan veranderen maar echt makkelijk is dat vaak niet.

Het inlooppunt ‘Grip op de knip’ helpt u graag. Samen met u kijken we hoe we uw situatie kunnen verbeteren. Zodat u weer houvast krijgt bij uw financiën en administratie. En begrijpt wat er in die moeilijke brieven staat. We kijken samen of u hulp nodig heeft. En welke soort hulp dan nodig is, zoals het ordenen van uw administratie of hulp bij het invullen van formulieren. Ook voor problemen die wat minder ingrijpend zijn in uw leven. Het kost u niets, alleen wat tijd.

Maak een afspraak door te bellen naar telefoonnummer 0343-473070

Vanwege de maatregelen ter voorkoming van verspreiding van het coronavirus is er geen inloopspreekuur. Wij werken alleen op afspraak. U kunt een afspraak maken door te bellen naar 0343-473070 of te mailen naar gripopdeknip@stichting-binding.nl

De afspraken zijn op dinsdagmiddag tussen 13.30 uur en 16.00 uur in het gebouw van Stichting Binding, Steenstraat 14a in Wijk bij Duurstede.

Let op!
Moet u iets voor iemand anders regelen? Moet u inloggen met de DigiD van de ander? Dan moet u een ondertekend machtigingsformulier meenemen met een kopie van het legitimatiebewijs.
Het machtigingsformulier kunt u hier downloaden.