Partners

Stichting Binding is het centrum voor zorg en welzijn dat alle inwoners van de gemeente Wijk bij Duurstede helpt om mee te doen. Met een team van vrijwilligers en professionals brengen wij welzijn en zorg dichtbij mensen. Op deze manier willen we inwoners stimuleren én in staat stellen om maximaal mee te doen in onze gemeente.

Dit kunnen en willen wij niet alleen doen. Daarom wordt er waar mogelijk samengewerkt met vrijwilligers, maatschappelijke organisaties, het lokale netwerk van hulpverlening, voorzieningen, ondernemers en onderwijs.

Deze samenwerking maken wij waar mogelijk ook fysiek. Professionals, cliënten en vrijwilligers geven aan dat dit werkt. Laagdrempelig en toegankelijk zijn hierbij sleutel woorden. Als een inwoner van de gemeente Wijk bij Duurstede een vraag heeft, kan hij/zij deze bij Loket Wijk stellen en wordt hij/zij verder geholpen.

Partners

Stichting Binding werkt in het netwerk van Welzijn en Zorg met een breed palet aan organisaties samen. In en rondom Loket Wijk en het welzijnswerk is op deze manier een slagvaardig netwerk van betrokken professionals en vrijwilligers gebouwd dat zorg en welzijn dichtbij de inwoners van de gemeente Wijk bij Duurstede organiseert.