Maaltijdservice

Een maaltijdservice bezorgt maaltijden aan huis. Verse maaltijden of ingevroren maaltijden. U kiest eerst uit een lijst wat u wilt eten. Daarna worden de maaltijden bij u thuis afgeleverd: overdag of ’s avonds.

Aanbieders

De maaltijdservice voor ouderen, ook wel tafeltje dekje genoemd, is vaak onderdeel van een zorginstelling of welzijnsorganisatie. Dat geldt ook voor de maaltijdservice voor mensen met een beperking. Een vrijwilliger brengt de maaltijden gratis rond. U betaalt alleen de kosten van de maaltijd. Soms zelfs met korting. Bij sommige aanbieders worden bezorgkosten wel in rekening gebracht.

Stichting Binding en het Ewoud & Elisabeth Gasthuis kunnen u hier meer over vertellen. Online vindt u ook veel adressen van restaurants en organisaties die maaltijden thuisbezorgen.

Informatie:

Stichting Binding: 0343-473070

Ewoud & Elisabeth Gasthuis: 0343-459480

Maaltijdservice Kromme Rijnstreek / Catering de Witte: 06-12538531 (Martine de Witte).
Keuze uit twee dagmenu’s Iedere werkdag (maandag tot en met vrijdag) worden de maaltijden vers bereid, geseald, ingepakt en bezorgd.
Website: Maaltijdservice Kromme Rijnstreek